Wednesday 5 December 2012

HisTeRia LiPas

hi !

meeting hari ni, first meeting yang aku jadi urusetia semenjak pegang jawatan baru ni.  penat! sebab lack of manpower.. tapi, okayla, belajar benda baru, aku kan suka cabaran.. hakhak..

kelmarin ada histeria kat tempat kerja.  dalam pukul 10 lebih pagi.  aku dok tengok kawan aku, dia tengok aku balik, khusyuknya ke kami kerja sampai ingat dah malam? rupanya memang betul la, pagi lagi.. huuu.. pas 4,5 jeritan, senyap dah, alhamdulillah, dapat la sambung kerja lepas tengok free show.  musim nak habis sem sekarang, mungkinla mereka stress.. *teringat kes2 histeria dekat sekolah lama aku dulu, huhu..

pagi ni, si jejaka sorang ni,

ari nie xder pe2?
nak ape?
x jd pe2 ke??
smlm histeria
ade
kot ler ari nie sawan ke..
hri ni bgun pagi tgok ade sekor lipas mati bwh katil
n sekor lg lipas mati kat dapur
dua2 terbalik
ceit...
lipas mati jer pon..
igtkn pe td..
mysteri tu
mysterinya ialah
sape yg bunuh lipas2 itu@ sape yg tbalikkan lipas2 itu
mngkin dua ekor lipas itu bergaduh lalu menyebabkan kematian
ekoran kejadian tersebut
seekor lipas sebentar td telah rasa bersalah lalu bertindak membunuh dirinya..
tula
sebab lokasi dia berbeza
sy dgn mamai2nya telah mnghempaskan kaki ke tubuh badan mangsa yang mana tidak tau siapa yang teraniaya dan menganiaya
hehehe
xper2...
xda niat mengganggu tmpat kejadian
case closed?
yup
 
okay, tu saja berita misteri tuk hari ni. 
 
terima kasey!

No comments: