Saturday 1 December 2012

hai DiSemBEr

hello.. disember dah menampar-nampar pipi..

gitu kan?

Lately dunia henfon macam ribut sikit pasal aplikasi free kaler hijau tuh sibuk ugut2 user.. haha.. hantar tu la, hantar nilah, member aku cakap bila dia nak tarik nanti dia tarik jugak.. pakai apps lain lar.. hew hew hew . . so, i'll stick back to the common feature of my shayanggsfon, bbm sajok.. (kalau whatsapp tu dah nak cas2 bagaikan).. sebab apps lain tak sure compatible ke tak, nanti lah godeh. gadjet baru?? haruslah tak.. emm.. sebab sebab sebab salah satu cara nk saving tuk kawen ialah elakkan pembelian gadjet.. hehehe..

oit oit, kawan aku buat cerita pasal jodoh.. weee.. betulla.. jodoh kan rahsia Allah.. rezeki masing2 kan, cuma berusaha je la seadanya.. ;)

duduk kat rumah sewa sorang2 ni, sume benda aku lupa, baju dr tghari basuh, baru la ni nak sidai, nak keluar lagi lah malas, banyak barang takde ni, kene buat list lagi, karang overbudget.. dahla gaji masuk lambat, in fact aku pun tak tau aku boleh dapat terus ke kene tunggu 3 bulan kerja.. warghhh!!! mati aku cmni. dah sehabis berjimat dah ni.. baju pun dah boring baju yang same jek.. errr.. boleh tak nak pakai baju rumate aku yang tgh cuti tu.. hehe.. comey2 gak baju dia..

oklar, sebab nyamuk2 ni gatal mengenyam sangat, aku kena kua gak beli ubat dia nih.. sekor je pun.. rasa geram gila tak dapat bunuh.. GRrrrrr!

december.. please be nice to me.. ;) I'm looking forward... 




No comments: