Sunday 30 December 2012

aWan AfiQah

euwwwww...
tak sesuai langsung ! bajet nak jadi awan dania.. hahaha
anyway dengan jakunnya nak cakap,
This was my first time !.. hehe
and the chance came when I have to replace my boss to attend this course
(which I haven't present to my boss bout it! Gulp!) - lupa dah.. hahahaha

errr..
best.. hehe.. adik2 aku dah merasa.. sebab depa & parent aku dah pergi jalan2 kat sabah masa family day office ayah.. aku ngan along kene tinggal sebab time exam kot mase tu.. sobs.. sobs..

memang macam rusa masuk kampung la - nama pun first time! haha.. tapi aku ikut je  la flow. datang pun awal gila takut terlepas flight.. hehehe..

apapun ... still pengalaman.. :)

untung la bagi sape2 yang dari kecik2 dah merasa . . . mungkin faktor airport jauh dari rumah ke, lagi thrill jalan2 naik kereta ke kan, or faktor kewangan family ke kan.  bergantung pada cara hidup jugak.

jalan2 naik kereta best ape, dalam kereta lah boleh gosip2, gaduh2, dan itu menunjukkan yang ayah aku sangat lasak dan tough.  ;) sebab tu kami semua jadi kaki jalan...






ni masa nak balik dari KLIA
(aku malu nak suruh orang amek gambar aku masa menunggu tu - kesian kan lone ranger) . . takper, next time if ada kesempatan lagi, ngan kawan2 ke kita amek lagi ye.. hehehe



Ohh.. masa pergi aku print out ticket siap2 lepas check in.  keesokan hari nye pulak, aku check in masuk fon, then just sensor jer kat mesin dia tu.  yela, canggih kan zaman sekarang.. ;)

till then..

SILA
jangan muntah dengan first time experience aku ni.. hahaha

2 comments:

Hanem said...

muntah skrg. haha. gurau. pegi mne kak?

affy Qa said...

HAHAHA.. alaaa.. Pngkalan Chepa ke KL je,,, meeting uni banyak ke KL, depa bayar kita p je la.. huhu... arahan kerja.. gedik kan..

nak tunggu malindo air g sabah plak.. lojing tmpat abah leh x? huhu, nak g sabah gtau tau..